כבר הספקתי להכין את הקובץ השני בפעילות המבוך
והפעם בסדר פעולות חשבון.
היום נתתי לתלמידים להתנסות בו
וזו פעם ראשונה שהייתי צריכה לומר שוב ושוב
ששש אנחנו מפריעים לקבוצות האחרות.
.
.
אז על מה היתה כל המהומה?
האתגר והמשוב המיידי בכל תרגיל,
הסקרנות והדרך הלא ידועה בה עליהם לצעוד,
ההפתעה כשהם היו בטוחים שעוד רגע הם מגיעים ל"סוף"
ולפתע המסלול שינה כיוון,
השימוש במדגישונים,
וכמובן תחושת ההצלחה בסיום המבוך.
.
.
הם פתרו 14 תרגילים כשבכל תרגיל אני שואלת
איזה פעולות יש כאן?
עם איזו פעולה נתחיל? מדוע?
מקווה שעד השיעור הבא הם יזכרו
שזה כפל או חילוק ולא כפל וחילוק 🙂
.
.
קובץ להדפסה: כאן.
.
.
איריס היקרה..
כמורה חדשה אני רוצה להודות לך על כל החומרים המדהימים ועליך,🙏😘, האתר שלך מדהים מכיל חומרים מעניינים שהניעו את התלמידים שלי ללמידה והנאה.
אשמח לרכוש , ללמוד ממך ולאתגר את עצמי בהמשך .
תודה רבה🙏
ראשית, תודה רבה מיכל על המילים מחממות הלב.
זו המטרה שלי, שכמה שיותר תלמידים ילמדו בהנאה.
כמורה חדשה אני מאחלת לך המון בהצלחה!
את מוזמנת לשאול אותי כל שאלה 🙂
מהממת! תודה!