עכשיו אתם מבינים שיש לי שתי אהבות: ילדים ומתמטיקה וזכיתי לשלב בין שתיהן בעבודה שלי. לפני שנים כשהתחלתי לעבוד בביה"ס "ראשונים" בבת-ים, תגברתי בין היתר קבוצת ילדים בכיתה ג'. ראיתי בעיניים שלהם את הרתיעה, את חוסר הביטחון והחשש אפילו לענות על שאלה קלה, שאין ספק שהם יודעים את התשובה עליה.
בשלב הזה, התחלתי לחשוב איך אני יכולה לשנות את זה? הרי אין סיכוי שהם יתקדמו ויגיעו להישגים כל עוד המכשולים הללו קיימים. הם צריכים חוויה מתקנת, הם צריכים ליהנות בשיעורים שלי, חשבתי לעצמי. וכך, נולד המשחק הראשון שלי. הייתי המומה מהשפעת המשחק על התלמידים. הם היו פתוחים יותר, נינוחים יותר (גם לטעות) ובעיקר, הם סיימו את השיעור בחיוך וציפו בקוצר רוח לשיעור הבא.